måndag 2 maj 2011

2 maj 2011

Idag så var jag ner på stan och mötte upp Jossan för att luncha på nojs, som också var min frukost faktiskst. Gott var det och det är faktiskt andra gången jag äter där. Sist va för ca 3-4 år sen med farmor och farfar.

Sen följde jag även med Jossan till banken för hon skulle sätta in pengar på sitt konto, sen så skjutsade jag henne till jobbet. Ja, till skutan från fyren där jag hade parkerat.

Sen så åkte jag hem och la mig i soffan och har läst hur mycket bloggar som helst. Har missat en massa inlägg. Jag har nämligen varit för upptagen med att läsa bloggar nu under lovet. Jag har inte haft någon lust heller faktiskst. Men nu så är alla 202 inlägg lästa! Tjuvstartade igår faktiskt.

Men nu så har jag precis ätit mat. Någon mat som jag inte alls ätit förut. Hittade allt i farmors frys, så kokade ihop något. Så det blev potatis och rotfrukter i ugnen, sen stekte jag lite champinjoner, tinade upp lite räkor och värmde sparris, majs och ärtor. Men när jag ska äta tycker jag det ser så torrt ut, så jag gör faktiskt en egen kall sås som faktiskt blev helt okej. Har tyvärr ingen bild.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar