tisdag 17 maj 2011

Till Agnes & Pernilla

Har fått tillsägelse av både Agnes och Pernilla nu att jag måste blogga. Men jag har absolut inte haft ork eller lust till att blogga. Det har hänt lite grejer så jag har gjort massa annat och det är saker som jag inte vill ta upp här.

Men i alla fall, så var det lagfest i helgen och jag hade det super trevligt! Sen åkte jag, Frida, Elin och Emil till Frida på efterfest. Jag kom hem igår, haha.

Även att jag, Frida, Julia och Elin va och kollade när Enånger/Iggesund spelade mot TH2 igår. Dom torskade med 7-1. Tråkigt för dom.

Nu så håller jag på och pratar med Bella på skype. Hon ska alldeles snart iväg på en arbetsintervju och jag ska mysa ner mig i sängen och kolla på 2½ men i detta tråkiga väder. Sen ikväll har vi match också, i Iggesund mot Järvsö. Så det är bara tagga till det! Är lite svårt bara när man ser att det regnar ute...

Nej, men nu orkar jag fan inte skriva mer.

2 kommentarer:

  1. Bra Carro!
    Glöm inte bort bloggen igen nu!
    Lycka till ikväll! :*

    SvaraRadera
  2. TACK för inlägget älskling!! <3
    kommer och ser matchen sen :)

    SvaraRadera