fredag 1 april 2011

1 April 2011

Bloggade ingenting igår. Dels för att jag slutade 17,30 ungefär, jag hade stängning på ett dagis. Sen hade min syster möte med sitt fotbollslag här hemma, så då satt jag inne på mitt rum, men glömde helt bort att blogga om jag ska vara ärlig. Sen kom Cecilia och vi drog på träning. När jag kom hem orkade jag inte starta datorn, för jag visste att jag skulle fastna. Eller satt jag vid datorn igår? Jag kommer faktiskt inte ihåg.. 

Vaknade idag vid 10 för att dom ringde från dagiset jag jobbat på i veckan, dom undrade bara vart jag hade lagt dom nya spelen dom fick igår. Sen klev jag upp och läste alla bloggar jag missat att läsa. Var några dagar sen jag satt och läste alla bloggar jag följer, så jag hade 138 inlägg att läsa som mest tror jag.

Nu så sitter jag och kollar på barnprogram, eftersom det verkligen inte finns någonting annat att kolla på.. Jag äter även en varma koppen faktiskt. Så nu väntar jag bara på att Jossan ska sluta, som hon borde göra ganska precis nu. Vi ska ner på stan.

Bjuder på den otroligt snygga bilden!


2 kommentarer: