onsdag 13 april 2011

dålig uppdatering idag?

Kom på nu att jag inte har uppdaterat idag. Men jag har egentligen inte haft tid.

Jag vaknade vid 10 i alla fall och satte mig upp i sängen vid datorn. Strax innan 11 fick jag sms från rekryteringen om jag kunde jobba kl 11, så det var bara att kliva upp och klä på sig och gå. Det var nämligen på västra skolan jag skulle jobba på. Jag slutade 16,45 och gick då hem. Åt middag, som jag fick äta själv eftersom min familj hade ätit. Sen så var det bara att fixa det där håret man har på huvudet. Det va inte min hårdag idag.

När jag hade fixat klart mig så pratade jag lite med Bella på skype. Första gången jag testade faktiskt, haha. Så nu tycker jag att mina andra vänner också ska skaffa skype faktiskt!


Sen åkte jag och hämtade upp Sandra och Jossan sen åkte vi en sväng på Hemköp, sen vidare upp på Bromangymnasiet för att kolla på musik treornas slutkonsert "Idål". Det var bra, men efter allt man hört trodde jag att det skulle vara bättre faktiskt. Det höll på i 1½ timme, men det kändes faktiskt inte som så. Det gick faktiskt fort.

Nu sitter jag och kollar på Greys Anatomy, och ska alldeles strax mysa ner mig i sängen. Jag ska nämligen upp och jobba imorgon och börjar 7,30. Men jag slutar 13,30 så jag ska träffa Pernilla och Jossan på stan då tror jag. Sen kanske Denise är med också?

Men nu så ska jag lägga mig så jag orkar med morgondagen, god natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar