fredag 1 april 2011

ressugen!

Va ju som sagt på stan med Jossan idag. Vi tog en sen lunch på café 24 karat. Klämgrillsmacka, hur gott som helst! Sen gick vi en liten sväng på stan och jag köpte en ring på Ur&Penn. (Visar den senare). Sen gick vi hem, för Jossan skulle till Njutånger och äta innan vi ska till Sandra.

Till middag fick jag thaimat. Kan inte direkt påstå att det inte är gott, för det är grymt gott.

Även att jag och Jossan har pratat resor så mycket idag så jag är så grymt sugen på att åka! Men får så lov att vänta till Augusti då vi ska ta en sista minuten. Kommer bli bästa avslutet på sommaren någonsin!
Vi pratade även om att åka till Thailand eller Vietnam alldeles efter nyår också, i en månad. Eller i alla fall i 3 veckor, så det blir väl 3-4 veckor. Men det blir nog också en sista minuten isåfall. ÅÅÅÅH, JAG BARA LÄNGTAR!

Nej, men nu ska jag gå till Sandra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar