söndag 24 april 2011

söndag

Igår var vi ett bra gäng hemma hos Nathalie och festade lite. Kom väl hem vid 3 kanske. Vaknade halv 10 idag. Riktigt varmt ute idag också.

Vi hade även match idag på glysis mot Team Hudik 2, div. 3. Vi spelade 1-1 faktiskt, och vi är hur nöjda som helst! Efter matchen åkte jag hem och duschade, slängde ihop lite kläder och drog till farmor och farfar. Jag ska vara ensam här medans dom är i Borås. Någon måste vattna blommorna. Och när jag kommer innanför dörren här så inser jag att jag glömde ta med mig ett  par converse, så jag har bara ett par sommarskor nu här, så jag ska hem imorgon och hämta ett par till skor faktiskt.

Ikväll blir det tvmys i soffan för mig och hoppas på att det ska vara något bra program på tvn. Annars blir det nog en bra film.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar