lördag 23 april 2011

långfredag

Förlåt för dålig uppdatering alltså. Men jag har haft fullt upp nu dom här dagarna för min kusin är här och jag träffar inte henne så ofta som jag vill eftersom hon bor i Borås.

Idag var vi ju på Boda Borg som sagt. Jag, Mathilda och Erik var i ett lag. Gick inte så bra för oss kan jag säga, men vi klarade i alla fall 12 banor. Men Cajsa och hennes lag klarade alla 21, men vi klarade med än hälfen i alla fall. Jag har haft en jätte rolig dag och tänker lätt åka dit igen i sommar!

Vi kom hem vid 20,00 så jag hoppade in i duschen då. Sen åkte jag till Njutånger och kollade lite hos Nathalie. Sen åkte jag in till stan med David, Thomas, Rebecca och Petra och kollade på Henriks fest. Sen skjutsade jag hem Sandra, Jocke och PG, så nu har jag precis kommit hem. Det ska bli skönt att sova känner jag, jag som har varit uppe sen 7,30.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar