lördag 9 april 2011

Igår kväll

Nu är jag så nyvaken som man kan vara. Jag ligger nämligen kvar under täcket än.

Igår följde jag med Jossan och Jimmy som skulle äta på Hot Chili, sen gick vi på Hemköp där Pernilla mötte oss. Vi köpte lite godis inför kvällen och sen gick vi till Jimmy och kollade på Talang. Lite senare kom Sebbe och Dennis med två lådor öl som Jimmy, Sebbe och Dennis skulle dricka. Efter ungefär en timme så ringer Pega, Jossans pappa, och vill att vi ska skjutsa han och hans kompis från Enånger till Iggesund. Så jag, Jossan och Pernilla åkte dit och skjutsade dom, sen åkte vi hem och sov.

Nu så ska jag klä på mig matchkläder och äta lite frukost, för om en timme kommer Bella och hämtar mig, sen ska vi vidare på match i Iggesund!

Sommar vart är du?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar